LLM jako asystent nauczyciela akademickiego – seminarium dydaktyczne

Zdjęcie osoby korzystającej z laptopa

fot. Karolina Grabowska / pexels

Zapraszamy na spotkanie online poświęcone wykorzystaniu dużych modeli językowych w dydaktyce. Seminarium odbędzie się 23 kwietnia (wtorek) o 15.00 na platformie MS Teams.

Praca nauczyciela akademickiego to ekscytująca przygoda z młodymi ludźmi. Ma ona jednak również elementy, których realizacja postrzegana jest zwykle jako przykry obowiązek. Innym wyzwaniem są zajęcia z dużymi grupami studenckimi, kiedy to wykładowca nie ma możliwości poświęcenia wystarczającej uwagi każdemu uczestnikowi kursu. Odpowiedzią na te bolączki mogą być systemy bazujące na dużych modelach językowych (LLM). W ramach prezentacji zostanie przedstawionych kilka propozycji takich rozwiązań bazujących na możliwościach czatu OpenAI ChatGPT-4.

Prowadzący: Bartosz Sawicki, dr hab. inż, prof. uczelni, Instytut Elektrotechniki Teoretycznej i Systemów Informacyjno-Pomiarowych, Politechnika Warszawska.
Organizator: dr inż. Jakub Możaryn, Wydział Mechatroniki, Instytut Automatyki i Robotyki, Zakład Automatyki

Zainteresowanych prosimy o rejestrację pod adresem https://forms.office.com/e/Q853cKKcPK

Seminarium jest realizowane w ramach projektu "Modernizacja zajęć projektowo-laboratoryjnych z zakresu projektowania układów automatyki z wykorzystaniem sterowników programowalnych PLC w świetle koncepcji Przemysłu 4.0 oraz nauczania Project-Based Learning" (CPR-IDUB/206/Z15/2023).

Seminaria dydaktyczne są przeznaczone dla nauczycieli akademickich Politechniki Warszawskiej i partnerów przemysłowych. Są związane z wymianą wiedzy, omówieniem dobrych praktyk dydaktycznych oraz nowych rozwiązań w ofercie dydaktycznej PW.