Przedstawiamy harmonogram wnoszenia opłat.
HARMONOGRAM WNOSZENIA OPŁAT NA WYDZIALE FIZYKI PW:
Zgodnie z Zarządzeniem nr 9/2021 Rektora PW (§4 ust.1) na wniosek studenta, złożony w terminie nie później niż na tydzień przed upływem terminu płatności, możliwe jest rozłożenie płatności na raty lub zwolnienie z części opłaty z tytułu zaliczenia niektórych rodzajów zajęć realizowanych w ramach danego przedmiotu. Prośbę o zmianę wysokości i terminu płatności należy uzasadnić we wniosku wypełnionym według wzoru. Podpisany wniosek należy przesłać w nieprzekraczalnym terminie 14 marca 2023 roku na adres mailowy oplaty@fizyka.pw.edu.pl.
W przypadku zwolnienia z części opłaty z tytułu zaliczenia części przedmiotu konieczne jest uzyskanie potwierdzenia (podpisu) prowadzącego zajęcia.
O rozłożenie płatności na raty mogą ubiegać się wyłącznie studenci, których należność z tytułu powtarzanych zajęć jest większa niż 500 zł. Decyzję o wysokości rat i terminu płatności podejmuje Dziekan. W przypadku zgody na rozłożenie płatności na raty, proponowane terminy to: 29.03.2023 r. – I rata, 29.04.2023 r. – II rata, 29.05.2023 r. – III rata.
BARDZO WAŻNE: Do 23.03. wszyscy Studenci muszą dokładnie sprawdzić naliczenia i zgłaszać ewentualne potrzeby korekty naliczeń. Po 23.03. br. naliczone kwoty zostaną zaksięgowane do systemu SAP i ich usunięcie/poprawienie jest właściwie niemożliwe.
Zgodnie z Zarządzeniem nr 80/2021 Rektora PW w sprawie dochodzenia zapłaty należności z tytułu opłat za usługi edukacyjne, w przypadku braku wniesionej opłaty zostanie wszczęta procedura windykacyjna.
WAŻNE: Zgodnie z Regulaminem Studiów w Politechnice Warszawskiej (§33 ust.2 pkt.4) Rektor może wydać decyzję administracyjną o skreśleniu z listy studentów w przypadku niewniesienia opłat związanych z odbywaniem studiów.